Serwis

1) Zgłaszanie awarii sprzętu komputerowego:
Awarie otrzymanego komputera, monitora i innych podzespołów oraz problemy z eksploatacją systemu i dostarczonego oprogramowania a także prośby o pomoc w użytkowaniu komputera prosimy kierować do:
Serwis Konce
pt sp. z o.o., ul. Racławicka 56, 30-017 Kraków:
Zgłoszenie w dni robocze (8-17)
:
tel.: (12) 6330076 - stacjonarny
tel.: (12) 6341054 - stacjonarny
tel.: 606478870 - komórkowy
tel.: 881913655 - komórkowy

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Rozmowy na telefony komórkowe mogą być prowadzona na koszt serwisu.
W takiej sytuacji należy po rozpoczęciu rozmowy prosić o połączenie zwrotne.

2) Zgłaszanie awarii połączenia z Internetem, modemu itp.:
Serwis Nordisk Polska sp. z o.o., ul. Wojska Polskiego 3, 39-300 Mielec
Zgłoszenie w dni robocze, dni wolne od pracy - tel.: (81) 565 60 56

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Rozmowy mogą być prowadzona na koszt serwisu.
W takiej sytuacji należy po rozpoczęciu rozmowy prosić o połączenie zwrotne.

3) Zgłaszanie awarii urzadzeń wielofunkcyjnych (dotyczy gospodarstw domowych):
COMP S.A. Punkt serwisowy w Lublinie, ul. Wojciechowska 9A, 20-704 Lublin.
Zgłoszenie w dni robocze (8-16) – tel.: 84 538-75-28
Zgłoszenie w dni robocze (16-8) – tel.: 508-720-002

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Rozmowy mogą być prowadzona na koszt serwisu.
W takiej sytuacji należy po rozpoczęciu rozmowy prosić o połączenie zwrotne.

4) Zgłaszanie awarii urzadzeń wielofunkcyjnych (dotyczy jednostek podległych):
Pomarex, ul. Nadbystrzycka 11, 20-618 Lublin.
Zgłoszenie w dni robocze (8-16) – tel.: 81 524-11-13 

e-mail
: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Rozmowy mogą być prowadzona na koszt serwisu.
W takiej sytuacji należy po rozpoczęciu rozmowy prosić o połączenie zwrotne.